Heb jij een vraag over jouw sollicitatie, over werken of stage bij Vivium of over jouw persoonlijke sollicitatie omgeving?
Misschien vind je het antwoord op deze pagina. We hebben de antwoorden per onderwerp onder elkaar gezet.
Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op, we helpen je graag verder!
- Ik wil solliciteren, maar de solliciteer-button geeft een foutmelding. Wat nu?
Oeps, dan gaat er iets niet goed. Wil je contact met ons opnemen?
- Ik heb eerder gesolliciteerd en ben toen afgewezen. Kan ik nogmaals solliciteren?
Sorry, je kunt helaas niet nogmaals solliciteren op dezelfde vacature, maar je bent altijd welkom om op een andere vacature (ook in dezelfde functie) te solliciteren met een nieuwe kans!
- Ik heb eerder gewerkt bij Vivium. Kan ik opnieuw bij Vivium solliciteren?
We zien jouw sollicitatie graag tegemoet. Vergeet niet een actueel CV en mogelijke referenties mee te sturen!
- Een vacature staat al een tijd open, kan ik nog reageren?
Jazeker! Wanneer de vacature nog te vinden is op deze website kun je nog solliciteren.
- Ik heb geen zorgdiploma. Kan ik dan wel bij Vivium werken?
Check goed in de vacaturetekst welk diploma gevraagd wordt. Voor Zorg-functies is dit vrijwel altijd een zorg-diploma. Voldoe je niet aan de diploma-eis? Dan kom je helaas niet in aanmerking voor de functie. Kijk bijvoorbeeld op www.viviumacademy.nl voor jouw mogelijkheden om dit diploma bij Vivium te behalen!
- Bij de vacature staan meer of minder contracturen dan ik wens. Kan ik alsnog solliciteren?
De contracturen die in de vacature vermeld worden staan vastgesteld, tenzij er “uren in overleg” bij vermeld staat. Wel kun je als je een zorgdiploma hebt altijd een open sollicitatie insturen, dan kijken we graag samen naar jouw mogelijkheden bij #teamvivium!
- Ik wil graag als Woonondersteuner werken, maar er staat geen vacature open. Kan ik een open sollicitatie sturen?
Fijn dat je #teamvivium wilt komen versterken. Helaas kunnen wij open sollicitaties op de functie van Woonondersteuner niet in behandeling nemen. Check regelmatig deze website voor nieuwe vacatures.
- Ik ben een Helpende/VIG/Verpleegkundige en wil solliciteren, maar er staat geen vacature open op de locatie van mijn voorkeur. Wat kan ik doen?
Wij maken graag kennis met je! Neem jij contact met ons op?
- Kan ik een open sollicitatie sturen als er geen vacature beschikbaar is?
Heb je een zorgdiploma? Dan ontvangen wij graag jouw open sollicitatie, zodat wij de mogelijkheden kunnen bekijken. Heb je géén zorgdiploma? Dan vragen wij je te solliciteren op één van onze beschikbare vacatures in de ondersteuning of kijk op www.viviumacademy.nl voor jouw mogelijkheden om een zorgdiploma bij Vivium te behalen!
- Ik werk al bij Vivium, maar ik zie een interessante vacature. Moet ik alsnog solliciteren?
Ja, ook dan ontvangen we heel graag een actueel CV en je motivatie, graag via ons interne eVi systeem. Alle ondersteunende vacatures worden eerst beschikbaar gesteld voor interne kandidaten. Zo heb je als medewerker van Vivium eerst de kans om te solliciteren voordat de vacature voor externen beschikbaar komt.
- Ik heb geen ontvangstbevestiging van mijn sollicitatie ontvangen. Is deze wel goed aangekomen?
Als je op de sollicitatiepagina op de verzendknop hebt gedrukt, komt je sollicitatie altijd bij ons aan. Je ontvangt dan als het goed is ook een e-mail met een inlog voor jouw persoonlijke sollicitatie omgeving. Echter horen wij regelmatig dat de bevestiging in de spam-box terecht komt. Vergeet dus niet deze te checken!
- Ik heb pas geleden gesolliciteerd, maar nog niks gehoord. Klopt dat?
Staat de vacature nog open? Dan kan een reactie nog even op zich laten wachten. Vergeet ook niet je spam-box te checken, misschien vind je daar een mail van ons! En tenslotte, neem gerust contact met ons op om de status van jouw sollicitatie te checken.
- Zijn de sollicitatiegesprekken online of face to face?
Je krijgt hierover meer informatie bij de mogelijke uitnodiging die jij ontvangt voor jouw gesprek.
- Wat is mijn gebruikersnaam?
In de meeste gevallen is dit het e-mailadres dat je hebt opgegeven bij je sollicitatie. Krijg je een melding dat je gebruikersnaam niet bekend is? Probeer dan een ander e-mailadres. Lukt het niet? Neem dan contact met ons op.
- Ik ben mijn wachtwoord vergeten?
Je kunt je wachtwoord opnieuw opvragen en vervolgens wijzigen door op het inlogscherm te klikken op ‘wachtwoord opvragen’. Lukt het niet? Neem dan contact met ons op.
- Ik kan mijn diploma niet uploaden
In deze korte video leggen we je uit hoe je diploma’s verstuurt via het sollicitantenportaal.
Hoe kan ik een loonheffingsformulier uploaden?
In deze korte video leggen we je uit hoe je een loonheffingsformulier verstuurt via het sollicitantenportaal.
Hoe kan ik de uitnodiging voor het sollicitatiegesprek bevestigen?
Nadat je de uitnodiging hebt geopend, klik je rechts op de ‘akkoord’-knop.
Wat moet ik doen als ik niet op de voorgestelde data en tijd naar het sollicitatiegesprek kan komen?
Nadat je de uitnodiging hebt geopend, klik je rechts een ‘akkoord’-knop. In het venster dat verschijnt kun je aangeven dat je niet kunt, met eventueel een voorstel voor een andere datum/ tijd.
Er valt een gedeelte van de pagina weg op mijn computer
Pas de weergave van je scherm aan op laptop/ computer.
- Ik ben ZZP of een bemiddelingsbureau in de zorg, kan ik solliciteren op een normale zorgvacature?
Voor jouw mogelijkheden kun je contact opnemen met het Vivium Flexbureau door een mail te sturen naar flexvacatures@vivium.nl of te bellen naar telefoonnummer 035- 6924 600.
- Ik wil graag vrijwilligerswerk doen. Kan ik op een normale vacature solliciteren?
Wat fijn dat je vrijwilligerswerk wil doen bij Vivium! Wij verwijzen je voor mogelijkheden en een sollicitatie graag door naar de vrijwilligerspagina op Vivium.nl.
- Wat is het telefoonnummer van de Klantenservice en Vivium Flexbureau?
Je kunt de Vivium Klantenservice bereiken op 035-6924 924 en het Vivium Flexbureau op 035- 6924 600.
Staat jouw vraag er niet bij? Neem gerust contact met ons op!